OVER DE ERVARING
Wat staat me te wachten in het museum?
Het Mudia (Musée didactique de l'Art) presenteert op een aantrekkelijke en onderhoudende manier meer dan 300 kunstwerken. Meer dan 50 kunststromingen zijn vertegenwoordigd, waardoor bezoekers de evolutie van kunst kunnen ontdekken via schilderijen, tekeningen, beeldhouwwerken, strips, fotografie en animatiefilms.
Waar is het museum gevestigd?
Place de l’Esro 61, 6890 Redu (Libin)
Is de ervaring binnen of buiten?
Deze ervaring vindt binnen plaats.
Hoe lang duurt de ervaring?
Bezoekers brengen gemiddeld twee uur door op het terrein.
Is er eten en drinken te koop op het terrein?
In het Mudia Café kun je even bijkomen van je bezoek en genieten van huisgemaakte gerechten uit de regio! Ontspan in deze gezellige, gastvrije omgeving met muren vol kunstboeken. Er is ook een groot buitenterras met prachtig uitzicht. Het Mudia Café is elk weekend, op feestdagen en tijdens schoolvakanties geopend van 10.00 tot 18.00 uur.
Is er een parkeerplaats in de buurt?
Er is gratis parkeergelegenheid naast het museum.
Is er virtual reality?
Deze ervaring biedt geen virtual reality optie.
Is er een kledingvoorschrift?
Er is geen vaste dresscode voor deze ervaring. Casual kleding is voldoende.
OVER TICKETS
Waar kan ik tickets kopen?
Via de Fever app, beschikbaar op Google Play en de Apple Store. Ook op de Fever website.
Kan ik ter plekke kaarten kopen?
Er is een kassa op het terrein. Het is echter mogelijk dat tickets al uitverkocht zijn tegen de tijd dat je aankomt. We raden je sterk aan om je tickets van tevoren te reserveren om zeker te zijn van een plaats. Je kunt tickets kopen met de Fever app of op de Fever website.
Moet ik mijn ticket afdrukken?
Nee, je elektronische tickets worden direct vanuit de Fever app gevalideerd.
Ik kan mijn ticket niet vinden. Wat kan ik doen?
Je kunt je ticket bekijken in de Fever app, in het gedeelte “Tickets”. Als je de app nog niet hebt geïnstalleerd, kun je hem downloaden in de Apple Store of Google Play. Vergeet niet in te loggen met hetzelfde account dat je hebt gebruikt toen je je ticket kocht. Als je je ticket nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.
Kan ik de datum van mijn ticket wijzigen? Is restitutie toegestaan?
Tickets worden over het algemeen niet gerestitueerd en de voorwaarden van niet-restitueerbare tickets worden voor de aankoop overeengekomen. In speciale omstandigheden kun je echter contact opnemen met onze klantenservice via dit formulier. Ons team zal zijn best doen om je te helpen. Zorg ervoor dat je je ticketnummer vermeldt en houd er rekening mee dat de reactietijd enkele dagen kan duren!
Onder voorbehoud van beschikbaarheid zijn datum- en/of tijdwijzigingen toegestaan tot 48 uur voor de starttijd van de ervaring die op je oorspronkelijke ticket staat vermeld. Als je je ticket wilt wijzigen, neem dan contact met ons op onder vermelding van je ticketnummer.
Kan ik een groepsboeking maken?
Als je voor een groep wilt boeken, neem dan contact met ons op via reservations@mudia.be en vermeld de gewenste data en de grootte van de groep.
OVER TOEGANKELIJKHEID VAN HET EVENEMENT
Moet ik op tijd komen voor mijn sessie?
We raden je aan om op de tijd te komen die op je ticket staat aangegeven, maar je kunt ook binnen een paar minuten arriveren.
Zijn huisdieren toegestaan? Zijn geleidehonden toegestaan?
Helaas zijn huisdieren niet toegestaan in het museum, behalve geleidehonden.
Is de locatie toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit?
Ja, het evenement is toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit
Zijn er verboden voorwerpen op het evenement?
Gelieve geen scherpe voorwerpen, helmen, kinderwagens, elektrische scooters, koffers of grote tassen mee te nemen.
Is roken of vaping toegestaan tijdens de tentoonstelling?
Roken en vaping zijn verboden tijdens de tentoonstelling.
Zijn er kaarten voor begeleiders?
Toegang is gratis voor een begeleider van een gehandicapte - kaartjes kunnen worden opgehaald bij de receptie van het museum.
Is de ervaring toegankelijk voor slechthorenden en slechtzienden?
De Mudia tour is toegankelijk voor slechthorenden en slechtzienden, maar er is momenteel geen speciale apparatuur beschikbaar.
Worden er stroboscooplichten gebruikt?
Dit evenement maakt geen gebruik van stroboscooplichten.
Zullen er stoelen beschikbaar zijn tijdens de ervaring? Zijn er zitplaatsen?
Deze ervaring is een wandeltocht. Als je even wilt rusten, zijn er zitplaatsen langs de route.
Zijn er toiletten aanwezig?
Er zijn toiletten aanwezig.
Mag ik mijn camera gebruiken tijdens de belevenis?
Foto's zijn toegestaan op het parcours. Zorg ervoor dat je het bezoek van anderen niet verstoort.
Is er een verzamelplaats voor verloren voorwerpen?
Neem contact op met ons receptieteam op +32 (0)61 51 11 96 of info@mudia.be om te controleren of er voorwerpen zijn gevonden.
Is er een garderobe beschikbaar?
Er zijn gratis kluisjes beschikbaar bij de ingang van het museum.
Is er een leeftijdsgrens?
Er is geen minimumleeftijd vereist om deel te nemen aan de belevenis. Het museum is toegankelijk voor kinderwagens.
Is er een audiogids?
Er is een audiogids beschikbaar in het Frans, Engels, Nederlands en ook in het Duits.